بازدید 1775

شجاعی: نعمتی با رکوردهایش به تیم ملی تیروکمان کمک می‌کند

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زهرا نعمتی با رکوردهایی که به ثبت رسانده به تیم ملی تیروکمان کمک می‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 23 November 2014
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زهرا نعمتی با رکوردهایی که به ثبت رسانده به تیم ملی تیروکمان کمک می‌کند.


محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات پیش روی تیراندازی با کمان اظهار داشت: رقابت‌های کاپ آسیا 22 دی تا  29 در هندوستان برگزار می‌شود. ما از امروز به بعد نگاه ویژه‌ای به ریکرو داریم چرا که دیگر بحث حضور در المپیک مطرح است.

وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی 2020 فدراسیون تیراندازی با کمان که از 18 ماه قبل آغاز شده در حال به ثمر رسیدن است، گفت: برای این طرح 7 سال فرصت گذشته‌ایم. کودکان 9 تا 14 ساله در این طرح استعدادیابی حضور دارند. خوشبختانه جلوتر از برنامه در حال حرکتیم که این اتفاق خوبی برای تیراندازی ایران است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: کار را از پایه شروع و در حال بر طرف کردن ضعف‌های موجود در این بخش هستیم. می‌خواهیم با کاری علمی به سطحی برسیم که دیگر نه تنها دغدغه حضور در المپیک را نداشته باشیم، بلکه در المپیک 2020 هم دایه‌دار قرار گرفتن بر روی سکو باشیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی ریکرو از ظهر امروز (شنبه) آغاز می‌شود، افزود: تیم ملی ریکرو ایران زیر نظر واعظی به تمرینات خود ادامه می‌دهد. در مورد مربی کره‌ای هم باید بگویم که او بیشتر روی کارهای پایه‌ای و آموزشی در حال فعالیت است. تیم‌های نوجوانان و جوانان کشور زیر نظر خانم آبتین فعالیت و تیم ملی کامپوند هم با آقای بکایی کار می‌کند.

شجاعی با یادآوری این موضوع که دیگر مشکل حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاملا رفع شده است، تصریح کرد: به خوبی در فدراسیون جا انداختیم که هر کسی قصد ملی‌پوش شدن دارد باید در رقابت‌های انتخابی حضور داشته باشد. ما این مشکل را که اکثر فدراسیون‌ها با آن روبه‌رو هستند را نداریم. حتی عبادی که رکوردار آسیاست هم در مسابقات انتخابی شرکت می‌کند.

وی در خصوص حضور زهرا نعمتی در تیم ملی تیراندازی با کمان، گفت: در شورای فنی این پیشنهاد مطرح شد. باتوجه به رکوردهایی که زهرا نعمتی دارد و همچنین روح و روحیه بزرگی که این ورزشکار دارد، می‌تواند در این بخش هم مثمرثمر باشد. البته تنها این ورزشکار معلول کشور نیست که در تیم ملی تیراندازی با کمان کشور حضور دارد، بلکه آقای ابراهیم رنجبر هم در رقابت‌های انتخابی شرکت کرد و با ثبت رکوردهایی بسیار مناسب به تیم ملی دعوت شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اینکه آیا حضور افراد معلول در تیم ملی ایراد قانونی ندارد،اظهار داشت: از دید مسائل و قوانین  موجود این امر مشکلی ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم